تشریفات عروسی , ماشین عروس , تالار و جهیزیه عروس , خدمات و راهنمای مراسم عروسی

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

عکس جدید و دیدنی از مهناز افشار بازیگر مشهور ایرانی و صحبت های او بعد از بازگشت به ایران و در اکران عمومی فیلم نهنگ عنبر را در ادامه مشاهده کنید.

مهناز افشار که بعد از بدنیا آمدن دخترش به تازگی به ایران بازگشته است در صحبت های جدیدی کرده است.

 

 

 

«مهناز افشار» بازیگر سینمای ایران درباره پذیرفتن نقش در فیلم‌های مذهبی و تاریخی که در حال حاضر نمونه‌هایی چون «محمد (ص)» وجود دارد، گفت: با کمال میل اگر چنین نقشی به من پیشنهاد شود، خواهم پذیرفت، چراکه معتقدم یک بازیگر باید بتواند ژانرهای مختلف را تجربه کند.

 

وی خاطرنشان کرده است: فیلم های تاریخی و مذهبی، جزء ژانرهایی می باشد که مثل سریال «امام علی (ع)» همیشه مورد علاقه من بوده است و دوست دارم حتما در کارنامه‌ام داشته باشم. البته سریال «امام علی (ع)» همیشه برایم مثال زدنی می باشد و در این ژانر این اثر را خیلی دوست دارم.

 

مهناز افشار که در حاشیه مراسم دیدار مردمی با عوامل فیلم سینمایی «نهنگ عنبر» با خبرنگار شبستان سخن می‌گفت، درباره حسی که از تماشای فیلم با مردم به او دست داده است، اظهار کرد: دیدن فیلم همراه با مردم حس خوبی به من می‌دهد و به نظرم اگر بخواهیم در این مورد با واژه ها بازی کنیم، صداقت سخن از بین می‌رود.

 

بر این اساس، آیین دیدار مردمی «نهنگ عنبر» با حضور مهناز افشار، رضا عطاران، علی قربانزاده، رضا ناجی و سامان مقدم شامگاه دوشنبه 12 مردادماه در پردیس سینمایی کورش، برگزار شد.

 

«نهنگ عنبر»پرفروش‌ترین فیلم امسال پس از ۶۰ روز نمایش، فروش خود را از مرز ۵ میلیارد تومان گذراند و رکوردار فروش و تعداد روز اکران در سینماهای کشور شد.

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

  • واقعا سایت عالی و خوبی بود از نظر محتوا سایت شما رو ما لینک کرده ایم و لذت برده ایم

کد امنیتی رفرش