تشریفات عروسی , ماشین عروس , تالار و جهیزیه عروس , خدمات و راهنمای مراسم عروسی

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

مکان مناسب وسایل برقی کوچک

سه وسیله بزرگ در آشپزخانه وجود دارد: یخچال، اجاق گاز، و ماشین لباس‌شویی. این سه وسیله همانگونه كه همه می‌دانیم در اكثر آشپزخانه‌ها وجود دارند. اما به مرور زمان وسایل كوچك برقی دیگری نیز به آشپزخانه اضافه شدند: تسترها، مخلوط‌كن‌ها، غذاسازها، بخارپزها، قهوه‌سازها وغیره.

 

 

اما این وسایل را هنگامی كه از آن‌ها استفاده‌ای نمی‌كنیم كجا قرار می‌دهیم؟ چگونه می‌توان آن‌ها را در دسترس قرار داد بدون این‌كه فضای زیادی از پیش‌خوان‌ها را اشغال كنند؟

 

 

 

فضای كابینت ها در آشپزخانه. اگر یك كابینت بزرگ یا انباری در آشپزخانه ندارید از قسمتی از یك كابینت مرتفع استفاده كنید. درهایی به این كابینت اضافه كنید كه كاملا از جایشان خارج شوند و این وسایل را در درون یك قفسه كشویی قرار دهید تا به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

 

می‌توانید این وسایل را در گوشه‌ای از آشپزخانه و زیر فضای دو كابینت قرار دهید تا هرگاه خواستید آن‌ها در دسترس باشند.

 

كابینت های مخصوص. شما هم‌چنین می‌توانید یك كابینت را به یك وسیله برقی كوچك اختصاص دهید. یكی از كاربردهای رایج این كابینت‌ها نگهداری از مخلوط‌كن است. اگر این وسایل در قفسه های كشویی قرار بگیرند دسترسی به آن‌ها راحت‌تر خواهد بود.

 

 

از هر سانتی متر از فضا استفاده كنید. با وجود انواع مختلف كابینت‌ها ایجاد فضای نوآورانه و خاص در آشپزخانه كار ساده‌ای است.

 

 

 


مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش